Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 24 februari 2012

Poppetjes

Op Freubelblog van Margaret kwam ik deze geweldige vrolijke poppetjes tegen. Een beetje kleur kunnen we wel gebruiken op deze grijze dag!



Wat een leuke poppetjes zijn dit! Je kunt eindloos variëren met kleurtjes en mooi je restjes opmaken. Het patroontje komt hier vandaan, waar je het kunt kopen (in het engels of duits) via de Etsy shop. De patronen zijn afkomstig van de Oostenrijkse Barbara Strasser, kijk eens op haar website http://www.esbelotta.com/

Hier vind je in elk geval al een gratis patroontje voor dit grappige bijtje!




10 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes! Gehaakte en gebreide popjes zijn helemaal in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt voor de tip! Ik heb meteen het patroontje besteld in de DaWanda shop. Hier heb ik ook veel patroontjes gekocht van Barbara Saboth (Basbsie Hook), die zijn ook heel leuk.

    Groeten van Anna http://annashaakwerk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige popjes. Weer heel anders dan die van Arne & Carlos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat ik nog helemaal niet gereageert heb. Ik dacht dat ik dat al had gedaan. Sorry hiervoor. Maar ik vind het super leuk dat je mijn bloemen poppetjes op jouw blog hebt gezet. Zie ook dat je de andere foto erbij hebt kunnen plaatsen. Leuk dat je dit op deze manier onder de bloggers brengt.

    Alsnog bedankt voor de moeite, groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie dit pas bijna een jaar later en helaas is de link op Etsy niet meer beschikbaar, waar zou ik deze patroontjes dan nog kunnen vinden? Ik vind ze echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt eens op haar blog kijken: http://esbelotta.blogspot.nl/
      Groeten,
      Jeanet

      Verwijderen
    2. Bedankt voor je snel antwoordje Jeanet! :) Maar in het engels zou het nog wel een beetje lukken, duits daar vrees ik vor :(

      Verwijderen
    3. Patroon is in het Engels Isa, dacht ook in het Duits maar heb het patroontje net kunnen downloaden in het Engels.....nu nog leren haken :)

      Verwijderen