Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 7 mei 2012

Wolkjes

Vanmorgen scheen hier nog een waterig zonnetje, en dat kroop in de loop van de ochtend weer weg. Een blik op de buienradar maakt duidelijk dat vooral in Zeeland de wolken blijven hangen, zucht! Volgens de krant blijft het in mei ook zo koud, zo kan die wel weer!

Dit plaatje vond ik ergens, helaas kon ik de bron niet meer achterhalen. Fantasie gebruiken dus!


Ik kan goed een oppepper gebruiken.....


5 opmerkingen:

  1. nou jeannet volgens mij kan je beter een gehaakt zonnetje zoeken, maar troost je volgens de verhalen is er in zeeland de meeste zon en die gaatheus weer schijnen,maar volgens mij ben jij al een zonnetje opzich met je leuke berichtjes en wetenswaardigheidjes gr marloeskreatief uit een bewolkt amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bellissima bellissima complimenti ciao Giuliana italy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk de regenwolk, maar we hebben liever deze wolk dan echte regenwolken.
    Eens zal het mooie weer toch komen. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan zit je aan de verkeerde kant van Zeeland want hier schijnt hij al de hele dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is leuk als onderdeel van een super baby mobiel, met een zon en een regenboog erbij....

    BeantwoordenVerwijderen