Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 11 juni 2012

Hondje

Dit leuke hondje kwam ik tegen bij Mums boven, is het geen liefje?


Dit leuke teckeltje werd gemaakt van Softfun Batik, een heel fijn garen met een mooi kleurenverloop.


Hier zie je het leuke effect van het garen goed!
Mumsboven is een heel leuk blog, vol met kleurige (haak-)ideeën, goed voor de inspiratie.... het patroon van het Teckeltje komt van Grietje Karwietje, ook al zo'n leuk blog!

Het garen Softfun batik is verkrijgbaar in meer kleuren (kost 3,95 per bolletje. 140 meter op een bolletje, haken en breien op 3-4)


En weet je wat ik ook vond? Dit boekje komt in juli uit in Duitsland: 


Het komt van dezelfde schrijfsters als het boekje dat ik in het logje van gisteren liet zien. Ik mag duimen dat het snel in het Nederlands wordt vertaald!!!! Hier gaan je handen van jeuken........

2 opmerkingen:

  1. Oei, Jeanet, wat laat je hier weer mooie dingen zien! Het teckeltje is al geweldig, maar dat boek lijkt me ook super. Nu de tijd nog om al die mooie dingen te maken....

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei zien ze er weer geweldig inspirerend uit... Dat tekkeltje, wat een schatje!! Zelfs voor iemand die eigenlijk helemaal geen hondenmens is, zoals ik.. ;)!

    BeantwoordenVerwijderen