Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 4 juni 2012

Queen Elizabeth

Voor wie het ontgaan is: Queen Elizabeth houdt in Londen een feestje. Ze zit 60 jaar op de troon, en dat wordt in in Great Britain uitbundig gevierd. Zojuist keek ik even naar het concert wat in haar achtertuin wordt gegeven en als 86-jarige zit ze het concert (zij het een beetje stoïcijns) toch maar uit, en je vraagt je af of ze ook van Elton John, Stevie Wonder, en Paul McCartney houdt?

Dus vanavond nog een beetje british idea: Deze pannenlap of onderzetter komt van Ravelry


En het patroon voor deze theemuts met de union Jack komt ook van Ravelry


En wil je Queen Elizabeth eens breien? Dat kan! Zij (en haar hele familie) staan in patroon in het boekje dat is uitgebracht ter gelegenheid van het huwelijk van Kate en William:

Proud: The Queen is shown in a pale blue ensemble, waving to the crowd



3 opmerkingen:

  1. Ja was leuk concert alleen heb ik niet gekeken, werd gelukkig ook op radio2 uitgezonden. Zo had ik een leuk muziekie om te luisteren terwijl ik mijn weefgetouw aan het inrijgen was grrrr bijna 400 draadjes door de hevels en riet rijgen grrrrr. Dus je snapt het concert was veeeeelsss te kort want ik ben net op de helft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, alleen de voorkant al van dat boek, superleuk!! Wat overigens niet wil zeggen, dat ik ze ga breien hoor ;)!

    BeantwoordenVerwijderen