Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 12 oktober 2012

Schouderwarmer

Vorig jaar breide ik deze schouderwarmer. Ik heb 'm aan het eind van het seizoen verkocht, en daar heb ik wel een beetje spijt van.... :-)


Het is gemaakt van Maxima Plus, een prachtig gemeleerd garen, met onregelmatige dikte. Volgende week komt het weer in een aantal kleuren binnen, maar deze is wel een van mijn favorieten. Het is niet meer dan een rechte lap die heen en weer gebreid wordt op een rondbreinaald no. 8

Het patroon van deze schouderwarmer komt uit een breiboek en mag ik helaas niet zomaar publiceren. Bij aankoop van de wol (3 bollen van 5,95) krijg je uiteraard het patroontje gratis. Deze wol kan wel weer plat versturen (dus verzendkosten maar 2,50)




2 opmerkingen:

  1. Simpel eigenlijk, maar wat ziet zo'n lap er mooi uit als je het met een paar knoopjes vast zet.
    Welke kleurencombinaties zijn er nog meer?

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen