Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 4 november 2012

Na-genieten

Terwijl het buiten koud, guur, kil en nat is, binnen heerlijk de open haard brandt, genieten we nog even na van gisteren! Nog één keer een impressie, met ondertussen een heleboel linkjes naar leuke blogs, websites en ideeën!

's Morgens vroeg vertrokken we met een hele bubs mensen van het kleine stationnetje in Arnemuiden, een kleine exodus! In Goes kwamen er nog meer bekenden bij en we leken net een klas op schoolreis - helemaal de provincie uit :-)
De reis verliep gezellig en voorspoedig en rond tienen waren we op de KreaDoe.

Na een beetje zwerven tussen de vele kramen en heerlijkheden kwamen we weer terecht op het breiplein, waar al weer druk werd gebreid en gehaakt voor de actie van Innocent


Daar trof ik Jacqueline weer die met haar creatieve meiden ook op de Kreadoe waren, ze hadden al mutsjes meegebracht! Zó leuk!




Ik breide er ook nog eentje en kwam in gesprek met leuke mensen, o.a. met Mirjam



En ik ontmoette vandaag Angélique, met wie ik wel blog-contact heb, maar nog nooit live ontmoet.



Ze had een prachtige tas bij zich, met een bijzondere Celtic Knot. Ze heeft hier beschreven hoe ze dit heeft gedaan. Natuurlijk ging ik ook even naar José Bianca, die bij de stand van Trendje boekjes  Haken in Stijl aan het signeren was. Leuk, nu heb ik een gesigneerd exemplaar, en wat een leuk boekje is dit! Echt een aanrader en dit ga ik ook zeker inkopen voor de winkel.



Ik kocht een bijzondere bakvorm, waar ik al een cake in bakte. De stand lag vol met bijzondere vormen, het was moeilijk kiezen. Maar een blik op het kaartje van de standhouder verraste mij: bleek de beste man `om de hoek´ te wonen in Goes! Bestellen kan via Bakvormen.com


We waren helemaal versleten toen we weer afzakten naar het zuiden. Dochterlief had haar budget je aardig opgemaakt en leuke workshops gedaan. o.a. bij Edding. Mijn moeder kon haar hart weer ophalen aan nieuwe mallen voor kaarten. Vandaag genieten we nog even na van alle aanwinsten, wij vonden de KreaDoe dit jaar heel erg veelzijdig. Werkelijk van alles wat, en we gaan volgend jaar zeker weer!






7 opmerkingen:

  1. En ik vond het super leuk om je in het echt tegen te komen! Je bent een heel leuk mens!
    Leuke impressie heb je van de dag gemaakt. Het was een geweldige dag, ook voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne dag heb je ervan gemaakt, mooie fotserie.
    Ik ben vrijdag geweest en ik heb ook een mooie dag gehad. Ik vond het leuk dat er dit keer voor zowel de handwerksters als de kaartenmakers, en alles wat er tussenzit, genoeg te zien was. Een aanrader en misschien ga ik volgend jaar ook weer.
    Dank je nogmaals voor je gratis kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi verslag van een mooie en inspirerende dag als ik het lees voel ik me op de beurs. Dank je

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was heel leuk om je te ontmoeten en ik hoop ook nog een keer in je winkeltje te komen kijken en kopen maar dan moet ik wel goed weten wat ik wil maken want op kreadoe ook heel veel leuks gezien maar nog veel te moeilijk voor mij om te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een leuke dingen hoor ik elke keer over de kreadoe! volgend jaar ga ik zeker! ook leuk die bakvormen! daar ga ik zeker iets bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was inderdaad erg leuk op de Kreadoe. Wij zijn net thuis en gaan zo onze aanwinsten bekijken. Wij hebben ongeveer net zulke foto's van de innocent breicampagne. Grappig. Fijne zondagavond nog. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk je verslag! Ben zondag geweest! We hebben echt genoten! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen