Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 10 november 2012

Prinsessen-popje

Nelleke stuurde mij deze foto van een super-lief prinsessenpopje. Ze maakte het voor haar kleindochter en die is er heel blij mee. Kijk je mee?


Wat een schattig popje is dit!


Je kunt het patroontje vinden in het Engels op het blog A Green Dragonfly. Er staan een heleboel foto's bij, de moeite waard om je door het Engels heen te worstelen! 

Easy Crochet Doll Free Pattern




4 opmerkingen:

  1. Die is ontzettend leuk!! Wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk!!!!
    het maakt mijn lijst weeeeer langer !!!ahahha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ik hoop toch zo dat ik veel kleindochters krijg! Ik ga je ideetjes bewaren, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Jeanet! Heel leuk om de foto´s hier weer te zien.

    BeantwoordenVerwijderen