Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 22 december 2012

Wachten op de trui!

We wachten al maanden, weken, dagen...

...en vandaag zou hij dan echt komen......... de trui!

Tot die tijd versierden we de winkel nog wat extra, we maakten labels klaar en we genoten van de Kerstkaarten en alle lieve wensen die we deze week kregen, kijk je mee? (Ik kreeg er nog meer, maar deze zijn heel speciaal)






Blij ben ik dat ik met mijn blog lezers heb geïnspireerd tot het maken van allerlei mooie dingen! Verlegen ben ik met alle lieve wensen, complimenten en lieve opmerkingen.

Deze week besloten nog veel mensen dat ze een  visserstrui wilden maken-breien, en deze vind ik wel heel bijzonder en vrolijk. Is dit niet een leuk exemplaar voor een kind? Beide motieven komen terug in de trui en de kleuren zijn helemaal van deze tijd!



En toen, aan het eind van de middag toen het al donker werd en de regen met bakken uit de hemel viel (het lijkt wel een Kerstverhaal...) werden ze gebracht, dozen vol met de Kant en Klare, o-zo-mooie Arnemuidse Visserstrui!


Geen tijd meer om uit te pakken, geen puf meer om ze in de vakken te leggen. Maar dat maakt allemaal niet meer uit. Volgende week liggen ze te pronken in de winkel! Wordt vervolgd...


Maandag zijn we (altijd) gesloten, we zijn volgende week open van donderdag tot en met zaterdag van 10.00 uur (we starten iets later op) tot 17.00 uur!

7 opmerkingen:

  1. Neem maar lekker je rust en geniet van de feestdagen groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige truien! Die kindertrui is ook prachtig! Maar de ander is zeker niet minder mooi. Goede en gezegende kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh... het lijkt de komst van het kerstkind wel..;)! Fijn dat ze er nu eindelijk zijn Jeanet!!!! Ik kom beslist eens kijken voor een maatje XXXL (of zoiets, in ieder geval de grootste!). Of manlief heb ook werkelijk wil hebben, dat moet hij dan zelf maar bekijken, maar van mij mag-ie! Lieve groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera, driewerf :-)! Wat hebben jullie er eindeloos op moeten wachten zeg. De truien zien er schitterend uit.
    Lieve groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk voor je dat de lang verwachte truien er zijn. Eerst lekker genieten van de komende vrije dagen en dan ben je er na de kerstdagen weer klaar voor.
    Ik hoop dat ze vlot verkocht zullen worden, want dat is uit eindelijk de bedoeling.
    Heel veel groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten, die kunnen ons ook weer inspireren!
    Ook de kleurige visserstrui is heel apart, maar wel modern.
    Fijn dat de truien toegekomen zijn :)
    Fijne feestdagen!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat de truien gearriveerd zijn.
    Geniet er van.

    Fijne Kerstdagen toegewenst samen met de familie.

    Lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen