Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 26 april 2013

Off-day

Soms heb je dat, een "off-day". Zo'n dag dat alles mis gaat. Vandaag was er zo een.... :-(

Het begon al zo: vanmorgen vroeg was ik op een hernieuwde afspraak want deze week was ik die al een keer vergeten (baal!). En ik bleek vanmorgen een week te vroeg, we hadden de afspraak verzet naar volgende week vrijdag - en niet vandaag. Hup, weer 15 kilometer terug waar ik op zoek moest naar mijn portemonnee. Die kon ik werkelijk nergens meer vinden...en ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar mijn halve leven zit daar in. Ik kreeg het al helemaal op mijn heupen, visioenen van geblokkeerde bankpasjes, te laat betaalde rekeningen en een berg rompslomp. Na een uur peentjes zweten vond ik 'm in een doos die ik had gebruikt voor de boodschappen. Ik kon wel huilen van blijdschap. Deed ik dan ook....

De dag vulde zich met achterstallig werk, onverwachte telefoontjes, aangebrande melkpannetjes en zo. Ik zal jullie de details besparen, het werd 'm gewoon niet vandaag.

Bloggen was al helemaal niet aan de orde. En vanavond kon ik kiezen: ideetjes voor jullie opzoeken of mijn dochter gaan aanmoedigen bij de Oranjemuidenloop. Uiteraard werd het het laatste! Hier is ze, ze was super!


De Orajnjevereniging organiseerde deze wedstrijd voor de tweede keer en het was erg druk, en gezellig! 



Dus bij deze nog wat plaatjes...ik hoop morgen weer wat inspiratie voor handwerken te hebben!


5 opmerkingen:

  1. vandaag maar gauw vergeten, behalve het laatste dan he!!!!

    Morgen gezond weer op (red Sonja)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeanet, we hebben nog manden vol aan inspiratie van jou liggen, don't worry. Niet zo streng voor jezelf zijn hoor!..............mooi hè, die dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk hoor Jeanet! Hopelijk heb je'm vandaag weer wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een nieuwe dag met nieuwe kansen,maar niet te veel willen dat werkt averechts

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen