Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 22 mei 2013

Het regent, het regent...

Ach ja, wat zullen we er van zeggen???

Laten we wat breien!

Je kunt het Engelse patroon kopen o.a. via Ravelry of Mochimochiland.

En dit is ook een mooie om in de stemming te blijven!



2 opmerkingen:

  1. :) We houden de moed er in. Het zal toch wel een keer wat beter gaan worden. Maar het is wel prima brei- en haakweer!

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n wolk met regendruppeltjes wil ik wel eens haken. Lijkt mij zo leuk en mooi om op te hangen. Weet jij misschien een groot wolkpatroon om te haken? Een patroon voor regendruppels heb ik al. :)

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen