Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 2 augustus 2013

Kleerhangertjes

Het blijft toch een lief cadeautje: een omgehaakte kleerhanger. Deze zien en mooi kleurig uit:


Ik vond ze op het duitstalige blog Kardiomuffelchenhier en hier. Vooral het 2e deel heeft wel een handige tip voor het maken van de streepjes zonder dat je al die draadjes hoeft te wisselen of af te werken.



En verder kun je je fantasie helemaal los laten gaan!

Ik maakt zelf vorig jaar deze kleerhanger.


2 opmerkingen:

  1. Ze blijven prachtig, die kleerhangers! Helaas zijn die mooie houten hier nog zelden te vinden om zo te versieren! Enkel nog op rommelmarkten :( en bij jullie?
    kga van de week de simply breien halen om je artikel te lezen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor! Ik heb er nog verschillende, die door mijn oma omhaakt zijn. En ze zijn erg handig bij 'gladde' weefsels, ze glijden er nauwelijks af.

    BeantwoordenVerwijderen