Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 3 december 2013

Pompoms

Weet iemand hoe je dat goed schrijft? Zijn het pompoms of pompons?? Google ze maar eens allebei, je krijgt dezelfde bolletjes.... Afijn, je snapt wel waar ik het over heb!

Alphabet Pompoms Tutorial - Mr Printables
Ik vond een website voor pompoms voor gevorderden...... o, wat leuk! Kijk maar eens hier, dan vind je een Engelse uitleg met veel foto's. Het lijkt me toch nog niet zo makkelijk - maar wel heel leuk!

Heb je de smaak te pakken? 
Huisjes - nee, een heel dorp kan ook!

Pom pom town play set tutorial on Mr Printables blog

De uitleg vind je hier.

How to make flower pompoms with a DIY pompom maker


DIY Animal Pompoms - Tutorial | Mr Printables

Pompom Eyebombing

Op deze website vind je nog veel meer freubeldingen, superleuk!

10 opmerkingen:

  1. oh nee, dit heb ik NIET gezien, ik wil er niet nog een verslaving bij :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze ook ooit eens gezien op Pinterest, maar heel bewust NIET gepind, omdat mijn dagen al genoeg gevuld zijn. Ik was ze vergeten, maar nu duw jij ze weer onder mijn neus :-D Ze zijn super leuk! Die met bloemetjes zijn mijn favoriet, maar die beestjes zijn ook zo leuk en die met letters, en dan dat dorp!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh... die zijn leuk!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ze zijn erg leuk. Die huisjes met autootjes, super! En met de letters ook. Wel moeilijk te maken denk ik.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wel super leuk. Ik had het nog nooit gezien echt leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nooit geweten dat je dit er allemaal mee kon doen en maken! Nu worden ze opeens wel heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat enig!!! Ik was ook al met pompoms bezig, maar deze zijn wel heeel inspirerend! Die bloemen, die beestjes....... eigenlijk allemaal :-)))).
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige leuke bolletjes!
    Dank je voor de tip. Ik ga het zeker proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ga ik zeker uitproberen, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee voor een cadeau of versiering op bv. een pakje

    BeantwoordenVerwijderen