Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 3 januari 2014

Ballerina

Wat een schattige ballerina is dit!



Deze amigurumi zal zeker in de smaak vallen bij kleine meisjes! Je kunt het patroon kopen via Ravelry of Etsy (op beide sites vind je nog meer leuke patronen van amigurumi's), de patronen zijn in het Engels.
Het patroon komt van dezelfde maakster van de Sleepy Sarah, waar ik al eerder eens over blogde! In die blogpost vind je ook de link naar het gratis (in Nederlands vertaalde) patroon van de sleepy Sarahs:



4 opmerkingen:

  1. Ik zie van die onderste al helemaal een wagenhanger voor me.. ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,
    Zóóóóó schattig! Waar kan ik het patroon kopen???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukertje zeg. Jammer genoeg vindt mijn dochter zich daar toch echt te oud voor. Misschien iets voor mij?

    BeantwoordenVerwijderen