Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 23 december 2014

Feestdagen

Lieve Allemaal,

Het is tijd voor een kleine pauze!
Wéér een jaar voorbij, een jaar vol met hoogte- en dieptepunten op persoonlijk en creatief vlak. Een jaar waar ik met dankbaarheid op terugkijk. Maar nu is het tijd om even rust te nemen (eh, ná de boodschappen, de voorbereidingen voor de Feestdagen en nog een dag werken...).
Dit is mijn laatste blogpost van het jaar - begin 2015 ben ik er weer. Ook mailtjes en vragen zal ik niet altijd beantwoorden, de mailbox niet dagelijk openen. Een paar dagen van bezinning samen met familie en gezin - daar kijk ik naar uit!

Dank je wel voor alle lieve reacties, via dit blog, facebook, mail en persoonlijk in de winkel. Dank je wel voor alle leuke ontmoetingen, alle bestellingen, alle bezoeken, al die creativiteit!


Lieve groet,

Jeanet



34 opmerkingen:

  1. Jeanet, voor jou en je gezin hele fijne dagen. Geniet ervan.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook hele gezellige feestdagen met je gezin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeanet en fam,en je moeder,
    Hele fijne dagen en een goed 2015 gewenst,geniet maar lekker van de rust en je gezin!!!!!
    Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling. Geniet van de rust en je gezin.

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Jeanet,
    Je hebt helemaal gelijk. Geniet even lekker een paar dagen van man en kinderen, zonder je om ons te bekommeren...
    Ik wens jullie heerlijke kerstdagen, en alvast een fantastisch, gezond, gezellig en creatief nieuw jaar...
    Veel liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hele fijne dagen gewenst voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt groot gelijk, geniet!
    Fijne feestdagen en een gezond en creatief 2015 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van de rust en het samen zijn met degene die je lief zijn. Tot in het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele gezellige dagen en een super 2015 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welverdiende rust... geniet ervan... gezellige dagen en een goed 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Jeanet,

    Ik wens jou en je gezin fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2015!

    Hartelijk dank voor al het moois hier op het blog en via de post.

    Geniet van de vrije dagen.

    Lieve groet

    Jans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele fijne dagen voor jou en je gezin en geniet van de kleine vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeanet,
    I wish you and yours a Blessed Christmas and a wonderful New Year. It is well deserved!
    I'll look forward to your blog next year.
    Hendriek

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele fijne dagen Jeanet, geniet van even welverdiende rust, en alle goeds voor 2015 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Jeanet, ook voor jou en je gezin fijne feestdagen, en een gezond, succesvol en kleurrijk 2015! Bedankt voor alle leuke blogberichten en inspiratie.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Jeanet, geniet van de welverdiende vakantie , we wensen je fijne feestdagen toe. Hartelijke groet Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne dagen Jeanet voor jou en je gezin.
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt gelijk dat je even de tijd neemt voor jezelf en je gezin.
    Geniet ervan. En bedankt voor alle inspiratie die je ons gaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijne vakantie gewenst, hele mooie kerstdagen en een goede jaarwisseling!
    Groetjes, Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijne dagen, veel rust, veel gezelligheid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik wens je ook fijne en rustige feestdagen toe , groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geniet van je vrije dagen en goede kerstdagen en een heel voorspoedig 2015.
    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wens jou de warmste gedachten en de beste wensen voor een voorspoedige kerst en een gelukkig nieuwjaar !

    Liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wens jou en je familie heel goede en gezellige Kerstdagen toe en een goed en gezond 2015. Geniet van elkaar en van de vrije dagen die voor je liggen.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel veel warmte en gezelligheid voor jou en je gezin. Ik geniet telkens weer van de leuke ideetjes die je voor ons opzoekt. Fijne dagen. Anny.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook voor jouw en je dierbaren hele fijne en gezellige Kerstdagen en een geweldig en creatief 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. jullie ook fijne dagen en een creatief 2015

    de mingle-mangle dames

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele fijne Kerstdagen Jeanet. Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ook voor jullie daar in Arnemuiden van harte fijne leuke gezellige feestdagen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dankjewel voor al je inspiratie afgelopen jaar en ik wens je vanuit een witte wereld alle goeds en zegen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen