Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 7 oktober 2015

Charlotte's Zusjes

Toen ik deze titel van Jellina's blog las vond ik 'm zo leuk dat ik het maar helemaal overneem.
Zoals jullie ondertussen wel weten zitten er in deze uithoek van Nederland best wel wat creatieve mensen (al dan niet permanente bewoners/bezoekers van de provincie) en zo ben ik gelukkig dat deze creatievelingen mij wel eens een bezoekje brengen (en daarvan verslag doen, haha!).

Zo liet Jellina deze week weer prachtige varianten zien op Charlotte's driehoeksjaal. Nu krijg ik allemaal mails met de vraag naar de mogelijkheden van kleuren....

Foto

Eeeeh, die zijn eindeloos!! Ik legde vanavond wat variaties op tafel, maar er kan uiteraard nog véél meer.....


Want met een kast vol sokkenwolletjes én veel kleuren Invicta Colour zijn de mogelijkheden eindeloos!


Voor de Gehaakte Driehoekssjaal of juist de gebreide versie heb je 100 gram Invicta Colour plus 100 gram effen sokkenwol nodig (samen € 16,45). Het patroon krijg je gratis bij je bestelling - deze bollen kan ik vacuüm verzenden (3,95 verzendkosten) - bestellen kan per mail.

En verder zijn er deze week ook hele leuke breitassen binnengekomen, in verschillende printjes, kom je kijken? 


Voor de goede opletter: zoals je op de foto's misschien kunt zien hebben we wat dingetjes gewijzigd in de winkel - kleine verandering maar groot effect :-)

Foto



1 opmerking:

  1. Dank je wel voor de snelle levering van de Unicat. Hij is prachtig!

    Hgr. Jacobine

    BeantwoordenVerwijderen