Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 16 april 2016

Sweet sixteen

Vandaag wordt Miriam 16 jaar! Sweet sixteen.....
Druk bezig met de voorbereidingen voor de Kenia-reis (woensdag vertrekt ze al). Het échte feestje komt wel als ze terugkomt, dan heeft ze wat te vertellen :-)

 

Voor iedereen die een Feestje wilt vieren: deze leuke slinger vond ik op Etsy. Erg leuk! Alleen kant en klaar te koop, maar met wat fantasie maak je 'm zelf!

Cupcake Birthday Party | Cupcake PomPom  Garland | Bake Shop | Cupcake Party Decor | Cupcake Bunting | Cupcake Decorating Party | Banner

Andere patroontjes van Slingers vind je op een rij onder het label Slinger.

15 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd!!! Over twee weken is mijn oudste aan de beurt!! Leuke leeftijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miriam, Harte Gefeliciteerd, safari njema jumatano.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! En dat jullie nog veel plezier van jullie dochter mogen hebben!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd met je dochter en alvast een heel goede, en veilige reis toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hieperdepiep proficiat Miriam. En goede reis naar Kenia. Ben heel benieuwd naar je verhalen.
    En die slinger ga ik onthouden. Ik heb een nichtje dat gek is van cupcakes, en over een maand of zo is ze jarig. Leuk cadeautje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Miriam en een goeie reis naar Kenia!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met Miriam haar verjaardag en ik wens haar een hele goede reis naar Kenia toe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie mooie grote dappere dochter. Ik hoop dat ze de tijd van haar leven zal hebben daar in het verre Kenia. En voor jullie hoop ik dat de tijd heel snel zal gaan zodat ze gauw weer bij je thuis is.
    Fijne zondag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met Miriam! Een heel goede reis gewenst, sterkte voor de thuisblijvers...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd en alvast een goede, veilige reis! En geniet van het mooie Afrika.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh spannend, zo snel als ze al vertrekt! Gefeliciteerd en succes met het 'loslaten'...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alsnog van harte gefeliciteerd! En Mirjam een goede veilige reis (het is inmiddels woensdag!!). Jullie ook heel veel succes, zal niet meevallen als "achterblijvers"!

    BeantwoordenVerwijderen