Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 26 mei 2017

Bijzonder




Ik ga jullie wat moois laten zien! Dit is het dekentje van Els Goudt. Ze haakte een bijzonder, kleurrijk dekentje van verschillende kleuren Noro Taiyo 4Ply. Omdat dit garen best prijzig is combineerde ze het met diverse kleurtjes Catania, en het werkte perfect!


Ik zag het dekentje groeien en werd steeds enthousiaster. Kleuren en garens die op het eerste gezicht helemaal niet matchen vormen een prachtig kleurrijk geheel. Het dekentje werd geheel gehaakt met vasten in verschillende streepjes. Het garen geeft het effect!


Ik zei natuurlijk geen nee, toen Els voorstelde om wat foto's te maken. Maar dan wél in Els' atelier. Wees nou eerlijk, dit dekentje hoort helemaal op dit prachtige bankje dat voor Els atelier MozArtE staat. Je vindt het tegenover een van mijn andere favorieten (Sjokadoo) in de Langstraat. 



Op zaterdag 3 juni doet Els ook haar deuren open en mag elke creatieveling er eens binnenlopen. Ik raad het je echt aan, want in Els'atelier kijk je je ogen uit. Mozaiek kom je daar overal tegen, op het prachtige tuinbankje voor het raam, op deze schitterende bloemenbak maar ook binnen zie je zoveel verschillende mogelijkheden!



Je kunt bij MozArtE ook terecht voor diverse workshops. Els kan je er op 3 juni alles over vertellen.
Natuurlijk kun je ook allerlei materiaal kopen om zelf aan de slag te gaan.




Je kunt MozArtE ook volgen via Facebook .


Ach, en als je er dan toch bent.....neem je natuurlijk wel wat lekkers mee voor thuis! Tegenover, bij Sjokadoo kun je weer terecht voor heerlijke thee, koffie, chocolade en de liefste cadeautjes. 



In onze goodiebag (die je ontvangt bij aankoop van 15,00 aan breigarens) zit een kortingsbon voor Sjokadoo. Alleen op 3 juni én bij inlevering van deze kortingsbon krijg je 10% korting!


Laat Jolanda die dag nu ook héérlijke appelkoeken verkopen.... 😊




En over die goodiebag later meer, stay tuned!



3 opmerkingen:

  1. Ik heb vorig jaar, met de Visserijdag, een pakket meegenomen om thuis te mozaïeken. Prachtig materiaal en duidelijke uitleg. Inderdaad een aanrader. En thee meenemen voor thuis met wat lekkers. Ze mag volgende week wel een terras op straat plaatsen, of bij de buren voor de deur hihi. Want dat is heel gezellig bij jullie om de hoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof dat ik volgend jaar toch de reis moet gaan ondernemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maakt een dagje arnemuiden nog leuker ,denk ik zo !!! toch eens diep over nadenken !!!!en dan.........doen !!!

    BeantwoordenVerwijderen