Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 18 juli 2017

Rainbow Spirit

Vorige week linkte ik naar het eenvoudige en prachtige dekentje van Scheepjes Spirit maar ook voor de haaksters is er een prachtig patroon met hetzelfde garen.

crochet free pattern baby blanket catona the curio crafts room

Bij dit dekentje is gebruik gemaakt van een draad Spirit 3 bollen van 1 kleur) en een draad katoen (10 verschillende kleuren) samengehaakt op nld 5 en 5½ 
Je kunt het patroon van dit gehaakte dekentje eenvoudig aanpassen tot je gewenste grootte. Het getoonde dekentje is 73 x 81 cm.
Het Nederlandse patroon vind je bij TheCurioCraftsroom, het garen vind je in onze winkel.

crochet free pattern baby blanket catona the curio crafts room
Foto's en idee: TheCurioCraftsroom



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi dekentje is dit. Gezellig kleurtjes en dit garen geeft zo'n ander resultaat als 'glad' garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a beautiful baby blanket, I love the colours and will have a look for the yarn. Viola

    BeantwoordenVerwijderen