Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 8 januari 2018

Slipped Stitches - een workshop!

O, dat is lang geleden! Door allerlei omstandigheden kwam het er niet van maar nu gaan we eindelijk weer een workshop plannen. Zet maar in je agenda: zaterdag 27 januari 2018 is er een workshop Slipped Stitches breien (afgehaalde steken/mozaïek breien). Heb je deze techniek onder de knie dan kun je zoveel mooie dingen maken!



Ans leert je met 2 bollen Durable Double Four de basis voor deze techniek. Je maakt een pannenlap met 2 kleuren, leert het patroon lezen en met deze techniek onder de knie kun je ook een prachtige sjaal breien zoals hier boven (ik blogde er hier over)



Je kunt je opgeven via de webshop. Het aantal deelnemers is beperkt (vol = vol).






3 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel fascinerend uit! Jammer dat ik niet in de buurt ben. Zal er eens op googlen, op deze techniek!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi effect met deze breisteek. Er zijn vast veel breisters die deze steek graag leren. Ik zie volop mogelijkheden om deze steek te gebruiken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie steek en mooi werk. Geniet van de workshop. Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen