Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 8 februari 2018

Cadeautjes

Vanmorgen heb ik nog wat extra zomerdraadjes besteld, het wordt nog éven puzzelen hoe ik het straks allemaal in de vakken ga krijgen. Heerlijk is het om al vast met de zomer bezig te zijn.
En ik doe vanmiddag alsof ik een beetje vrij ben 😊. Ooit geprobeerd om de donderdagmiddag vrij te houden en niet te werken, het was een hopeloze actie. Dat zegt ook wat over mij, hoor....
Maar nu probeer ik het tóch weer een beetje. Ik ben een lekker Iraans stoofpotje aan het maken, keutel wat rond (even wennen, he?). In noodgevalletjes spring ik even bij in de winkel, maar ik doe daar géén achterstallig werk. Vanmiddag even niet. Wat een cadeautje!

Ben ik toch aan het bloggen, maar da's geen werk, toch? 😁
Want deze cadeautjes kwamen gisteren binnen en die wil ik jullie graag laten zien:

Afbeeldingsresultaat voor funny haken konijn sam sophie

Deze grappige knuffelbeesten kun je als complete pakketten kopen, alles zit erin!
Katoen, oogjes, vulling, knoopjes, kantjes, etc. Alleen je haaknaald heb je nog nodig.



De nieuwste aanwinsten heb ik al in de webshop gezet. Deze pakketten zijn ook leuke cadeautjes om weg te geven!



1 opmerking:

  1. Goed om wat relaxtijd voor jezelf in te bouwen. Want met de winkel heb je vast altijd werk.
    De knuffels zien er allemaal schattig en leuk uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen